Sunday, February 19, 2012

Entry 20 Februari 2012 #-2 : Ingin meminta pandangan pembaca pemilihan lagu yang layak dipertandingkan di antara RATU HATIKU atau MEMORI INDAH BERSAMA ?

   
    Bismillahirrahmanirrohim .. baru je post sesuatu , nak post lagi .. ish3.. gatai tanagn betul , hehehe...Oke , kami baru sahaja menerima e-mail daripada pihak Bn Youth Music yang mana kami telah berjaya mara ke pusingan Semi-Final yang akan berlansung pada 3 & 4 March 2012 , dan setahu kami , kami lah satu-satunya vokal group yang berlandaskan Islamic yang di-senarai pendek kan untuk pusingan itu . Alhamdulillah Ya Allah. Tetapi kami mengalami masalah di dalam pemilihan lagu untuk perform pada waktu tersebut .

    Sebagaimana yang anda semua sedia maklum , kami memiliki dua buah lagu sendiri , iaitu Ratu Hatiku dan Memori Indah Bersama , yang mana kedua-dua nya itu memang hebat , tapi kami hanya perlu memilih salah satu sahaja dari kedua-dua lagu tersebut . Maka dengan bantuan para pembaca , sudi lah kiranya untuk mendengar klip video yang telah kami sediakan di browser video di atas , untuk menilai dan memlih lagu yang mana lebih sesuai untuk dipertandingkan .

    Kami mengharapkan respon daripada anda. Sekian . Wassalam.

No comments:

Post a Comment