Monday, March 5, 2012

Entri 6 March 2012 - Promosi klip lagu Read-One yang terbaru " Dilema Sujud-Ku" dan Respon dari para pendengar.

 


 Alhamdulillah ,assalamualaikum semua , hangpa semua sihat dak ? kalau sihat , ucaplah alhamdulillah , kalau dak sihat pun , ucapkan juga alhamdulillah , sebab Allah masih sayangkan kita semua dengan memberi kan kita peringatan dalam bentuk kesakitan , orang kata sakit penghapus dosa , an an an?? hehe.. baik, post kali ini hendak mempromosi klip lagu terbaru dari kami , di mana lagu ini ciptaan kami sendiri , dan mempunyai gabungan lagu dan lirik yang power , kata orang jawa , hehehe.

    Lagu ini mengisah kan seorang hamba Allah yang telah banyak melakukan dosa-dosa di masa silamnya , dosa-dosa terhadap Allah , dan apling utama kepada kedua ibu bapanya , hamba Allah ini tidak pernah melakukan sebarang bakti kepada orang tua nya , walaupun secebis do'a . Maka Allaalh telah menurunkan hidayah kepada nya berbentuk mimpi yang telah meng-insafkan sifat ego dan jahat nya itu.

    Konsep lagu ini Urban R&B dan bersifat energetic , kami cuba mengambil konsep , energetic make thing works ,. dan juga Alhamdulillah , dengan kemunculan lagu Dilema Sujud-Ku ini , banyak media secara serentak meminta kami mengirimkan lagu ini dan lagu-lagu sebelum nya kepada mereka , sama ada media dalam atau luar negara , Alhamdulillah , ini lah bak kata orang-orang tua , jikalau tak dipecahkan ruyung , manakan nak dapat sagunya . bagi anda yang masih belum mendengar lagu Dilema Sujud-ku ini , boleh toogle browser di atas ke bahagian video.

Sekian Wassalam ^_^

No comments:

Post a Comment